Fakturering av avgifter för 2017/2018
Jag kommer att fakturera avgifter för verksamhetsåret 2017/2018 i slutet av oktober. Styrelsen har i år beslutat att sänka medlemsavgiften från 400 kr till 100 kr. I stället har deltagaravgiften höjts så att de totala intäkterna för föreningen kommer att ligga på samma nivå som tidigare. Jag kommer att rationalisera faktureringen, så att varje familj bara får en faktura för både medlems- och deltagaravgift. Vi använder som vanligt laget.se's faktureringssystem. Fakturorna skickas ut av faktureringsföretaget Billogram via email till spelarna (till någon förälder om spelaren är född 2003 eller senare). Avgifterna ska betalas in på Billograms konto. Pengarna förs sedan över från Billogram till Vintrosa IS. Det är viktigt att alla medlemslistor är aktualiserade med mailadresser och koppling mellan barn och föräldrar. Beslut har fattats om följande avgifter: Handboll Herrlaget 1600 kr (100 kr + 1500 kr) FP05 800 kr (100 kr + 700 kr) P06/07 700 kr (100 kr + 600 kr) F07/08 600 kr (100 kr + 500 kr) P08/09 500 kr (100 kr + 400 kr) FP10/11 500 kr (100 kr + 400 kr) Innebandy Seniorer 1030 kr (100 kr + 930 kr) FP06/08 600 kr (100 kr + 500 kr) FP09/10 500 kr (100 kr + 400 kr) Barnidrott Bollkul FP12/13 450 kr (100 kr + 350 kr) Familjer med fler än 1 barn född 2003 eller senare 900 kr oavsett antal barn och lagtillhörighet. Detta belopp inkluderar medlemsavgift och deltagaravgift för alla barn i samma familj Kontakta gärna mig om ni undrar över något kring faktureringen. Hälsningar Jette Bodin
Vintrosa IS
25 sep 2017
0kommentarer
Lampa i bollförråd mm
Hej! Nu finns det en lampa i handbollens bollförråd i hallen (med rörelsesensor). Rikard Forsberg och jag röjde också förrådet lite provisoriskt permanent. David Pettersson har snart fått upp en projektor i klubbstugan. Andreas Lundbäck leverar inom kort finfina stolar och ett dokumentskåp (spons fr Atlas Copco). Nu är vi redo för funktionärsutbildningar mm. Tillsammans är vi starka! Vi ses på Lustiga landet ikväll. Stövlar på 😜 Hälsningar Markus Klinton
Vintrosa IS
23 sep 2017
1kommentar
Inför Kickoff Lustiga landet 23/9
Hej! Då har vi fått in alla anmälningar till Kickoffen på Lustiga landet 23/9. Vi kommer - som det verkar - att bli ca 225 deltagare från föreningen. Kul med så stor uppslutning! Vi kör med Dropin från och med 16.30 och håller på till klockan 19.00. Grillarna kommer att vara igång hela kvällen. Ta med det ni vill äta och dricka. Fam. Staveneks låter hälsa att caféet också kommer vara öppet där det finns kaffe, fika, dricka och korv (för att grilla själv). Om det regnar mycket dagarna innan (hoppas inte...) ta gärna cykel eller en promenad eftersom parkeringen gärna blir lerig av regnet. Vi ses på lördag! Hälsningar Vintrosa IS Länk till Lustiga landet
Vintrosa IS
19 sep 2017
0kommentarer
Datum för styrelsens möten under 2017/2018
Hej! I samband med sitt möte 10 september bestämde styrelsen att hålla sina ordinarie möten under 2017/2018 enligt nedan: söndag 8 oktober 15.00-17.00, Klubbstugan söndag 19 november 15.00-17.00, Klubbstugan söndag 14 januari 15.00-17.00, Klubbstugan söndag 18 februari 15.00-17.00, Klubbstugan söndag 25 mars 15.00-17.00, Klubbstugan söndag 29 april 15.00-17.00, Klubbstugan söndag 3 juni 15.00-17.00, Klubbstugan söndag 12 augusti 15.00-17.00, Klubbstugan Alla medlemmar är välkomna att höra av sig till mig med frågor och funderingar rörande föreningen och vår verksamhet. Hälsningar Markus Klinton Ordförande Vintrosa IS markus.klinton@vintrosais.se 070-7957953
Vintrosa IS
17 sep 2017
0kommentarer
Gräsroten - bidrag till föreningen
Hej! Om någon har ett spelkonto hos Svenska spel anslut gärna det till vår förening så får vi ett bidrag varje år. Klicka på annonsen för Gräsroten till höger på huvudsidan för Vintrosa IS (enklast) eller följ denna länk: https://www.svenskaspel.se/grasroten Hälsningar Markus Ordförande Vintrosa IS 070-795 795 3
Vintrosa IS
15 sep 2017
0kommentarer
Visa fler nyheter