F 08/09 Handboll
Följ oss för uppdateringar
Följ
Följer
Nyheter
Lagnyheter
-
Katrineholm cupen 2024
Info Katrineholm 19-21/4- 2024 Snart är det dags för Katrineholms cupen, Jippi!!!! Vi åker fredag den 19/4, samling klockan 19.00 vid ICA Vintrosa. VIKTIGT att tjejerna har ätit middag innan vi åker för vi har ingen middag på fredagen bokad. Men på lördag har vi frukost, lunch, middag och på söndag frukost och lunch. Vi är 16 spelare som ska åka och behöver därför 4 bilar, Andreas och Martin, har varsin bil. Så vi behöver HJÄLP med 2 föräldrabilar till med 4 platser vardera för att komma till Katrineholm på fredagskvällen och 2 föräldrar bilar som hämtar på söndagen (osäker på tid just nu beror på hur det går) Vem ställer upp? Om ens dotter åker med någon annan än sin egen förälder så ska man swhisa 75kr till den som kör dit och sen 75 kr till den som kör hem. Alltså totalt 150kr. Detta får ni själva lösa. Alla tjejer behöver ha laddat ner appen Procup DigCard för deltagarkortet är digitalt och alla kommer få en egen kod av Andreas när ni kommer till Katrineholm. Vi kommer att bo i Duveholmsgymnastiet, där även flera Vintrosa lagen kommer bo. De som kommer sova kvar med tjejerna är Andreas och Martin. Vi kommer spela alla matcher i Duve A och Duve B. För mer exakta tider gå in på cupens hemsida. Ni har varit i väg förr och har koll men här kommer en checklista på vad ni behöver 😊 • Matchställ (röda och blåa tröjor) • Vintrosa-overall • Handbollsskor • Strumpor (att spela i) • Handduk • Duschgrejer • Innetofflor • Necessär • Pyjamas • Ombyte och underkläder • Luftmadrass • Sovsäck/täcke • Kudde • Lakan • VIS väskan eller en ryggsäck (att ha till matcherna med skor i, handduk, ombyte mm) för tjejerna kommer att DUSCHA I HALLEN innan vi går till boendet • Fickpengar Hör gärna av er om det finns frågor eller funderingar! Mvh Ulrika
F 08/09 Handboll
för 16 dagar sedan
3kommentarer
-
Hjälp till vintrosaloppet 9 maj
Vi behöver 6 Funktionärer till Vintrosaloppet! Den 9 maj är det dax för vintrosaloppet. Uppmuntra gärna eran dotter till att springa. Vi i F07/08 behöver 6 funktionärer som hjälper till under dagen. Skriv här eller till mig (070-3514468) så jag vet vilka 6 st som ställer upp. Funktionärernas arbetsuppgifter? • Banvakter (ca 40 personer) • Sekretariat med efteranmälan och utdelning av nummerlappar (6 personer) • Målgång med medaljutdelning, chiphantering (6 personer) • Kiosk, parkering, städning (8 personer) När du anmäler dig som funktionär till ditt lags kontaktperson uppger du följande: 1. Namn 2. Kontaktuppgifter (mailadress & mobilnummer) 3. Lagtillhörighet (det lag ditt barn tillhör och som du här representerar) 4. Ev önskade arbetsuppgifter. Tack för hjölpen!
F 08/09 Handboll
18 mar
0kommentarer
-
-
Info Katrineholms cupen 19-21/4
Nu är det dax att anmäla och betala deltagarkort till Katrineholm cupen! Katrineholms cupen är mellan den 19-21/4. Deltagarkortet för denna cup kostar 1050kr 2 nätter på hårdförläggning fre-sön 2 frukostar,2 luncher o 1 middag. Lagkassan kommer subventionera med 450kr så varje spelare som ska med ska betala 600kr till lagkassan SENAST 10/3. Swish 123 011 15 75 Märk med namn o Katrineholm så jag har koll på vilka som betalat. Mera information kommer vi med när vi närmar oss, men man kommer inte behöva sluta tidigare från skolan på fredagen för vi åker efter 17-18-tiden. jag flaggar redan nu att Vi kommer behöva ha hjälp av er föräldrar att köra oss dit på fredag kvällen och sen att hämta oss på söndag. Ber om ursäkt att betalningen kommer så snabbt inpå. Är det några funderingar så hör av er till mig!
F 08/09 Handboll
28 feb
0kommentarer
-
Visa fler nyheter